۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۹۳۰۰۷
مدیران روسونری در تلاش هستند گره‌های این معامله را باز کنند، در حالی که فقط تا پایان فردا شب برای این انتقال فرصت دارند و ساعت به سرعت در حال حرکت است.
کد خبر: ۳۴۰۲۴

تلاش نهایی روسونوری برای جذب میلان| پورتو دو باشگاه را با تغییر شروطش معطل گذاشته است

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط،سایت فوتبال ایتالیا اعلام کرد، روسونری موافقت کرده با ۱۵ میلیون یورو به علاوه افزودنی‌ها طارمی را به خدمت بگیرد و حتی باشگاه مونتسا هم منتظر است تا انتقال بازیکن ایرانی نهایی شود تا لورنتسو کلمبو را از میلان به صورت قرضی استخدام کند.

باشگاه میلان در حال تلاش برای بستن قرارداد با مهدی طارمی است و با این ستاره به توافق شخصی هم رسیده، اما برخی از مشکلات لحظه آخری باعث توقف این انتقال شده است.

تلاش نهایی روسونوری برای جذب میلان| پورتو دو باشگاه را با تغییر شروطش معطل گذاشته است

با این وجود طبق اعلام جانلوکا دی‌مارتزیو باشگاه پورتو باز هم برخی از شروطش را تغییر داده تا مذاکرات طرفین بیشتر طول بکشد. مدیران روسونری در تلاش هستند گره‌های این معامله را باز کنند، در حالی که فقط تا پایان فردا شب برای این انتقال فرصت دارند و ساعت به سرعت در حال حرکت است.

مهدی طارمی یک سال دیگر با باشگاه پورتو قرارداد دارد و خودش با میلانی‌ها به توافق رسیده، اما با توجه به قراردادش باید باشگاه پورتو برای رهایی‌اش رضایت بدهد.

/خبرورزشی.

برچسب ها: مهدی طارمی میلان پورتو نقل و انتقالات اروپا
ارسال نظر
آخرین اخبار